RETURN - Maya's Dream

Subscribe to KORE VE JAPON DIZILERI

RETURN


Return

Akıcı ve merak uyandıran bir dizi.

Tür:
Suç, Polisiye

Oyuncular:

Shin Sung- Rok (Oh Tae- Seok)

Go Hyun Jung (Choi Ja Hye)

Lee Jin Wook (Dok Go Young)

Jung Eun Chae

Return
RETURN

Konusu:

Türü suç olan bir yapımda dedektif olmazsa olmazlardan biridir. Bu diziyi diğerlerinden farklı kılan dedektifin (Dok Go Young) rakibi olması. O da ülkenin ünlü ve en iyi avukatı Choi Ja Hye. Avukat Choi Ja Hye, müvekkilinin masumiyetini kanıtlamak için delil toplamak zorundadır. Dedektif ise suçluyu kanıtlayabilmek ve avukatı alt edebilmek için elinden geleni yapar...

 İlginç bir cinayet gerçekleşmiştir. İlginç diyorum çünkü tam kesin suçlu budur diyorsun hoooop yanılıyorsun. Bambaşka bir delil çıkıyor ortaya. Tüm şüpheler başka tarafa...Tabiri caizse sağ gösterirken soldan vuruyorlar :) 

Go Hyun jung


İtiraf etmem gerekir ki bu dizinin hakkını veren kesinlikle avukat rolünde olan Go Hyun Jung ve elit kesimin zeki ve kötü çocuğu rolünü üstlenen Shin Sung Ruk.  Ama ne yazık ki Go Hyun Jung yönetmenle anlaşamadıklarından yanlış hatırlamıyorsam 15 ya da 16. bölümlerde diziden ayrılmıştır. Tabi böyle ayrılıklar her nedense bende deprem etkisi yaratıyor ve bir şekilde beni diziden koparıyor :(

Shin Sung Ruk

Liar Game, Man From The Stars dizilerinden de tanıdığımız Shin Sung Rok bu dizide de karakterini değiştirmemiş zeki ve kötü rolüyle yine karşımıza çıkmıştır. Ne yalan söyleyeyim bu adam böyle bir rolün hakkını çok iyi veriyor. Artık öyle bir yerleşmiş ki başka bir karakterde düşünemiyorum bile :) Hani yeşilçam dizilerinde de vardır ya oyuncuya cuk oturan karakterler... Erol Taş denince hep kötü, zalim, zorba; Hulusi Kentmen denilince zengin, babacan, iyi bir karakter gelir ya aklımıza. Bu oyunculara bu karakterler cuk oturmuştur. Başka rolde düşünemeyiz ya hani. Ben de Shin Sung Rok'ı başka rollerde düşünemiyorum :) Doğrusu genç ve yakışıklı oyuncu her karakterin hakkını verir elbet diyorum ve kenara çekiliyorum :)