CROSS / ÇAPRAZ - Maya's Dream

Subscribe to KORE VE JAPON DIZILERI

CROSS / ÇAPRAZ




Cross
CROSS

Konusu:

Kang In Kyu'nun babası 15 yıl önce organ mafyası tarafından kaçırılıp acımasızca öldürülmüştür. Elim bir hastalığı olan kız kardeşiyle birlikte Dr. Go Jung Hoon tarafından evlatlık edinilmiştir. Kısa bir süre sonra kız kardeşini de kaybeden Kang In Kyu, babasının intikamını alabilmek için doktor olmak istemiş ve evlat edinildiği doktor Go Jung Hoon'un izinde yetenekli bir cerrah olmuştur. Babasının katillerinin izini cezaevinde bulan Kang In Kyu, burada doktorluk yapmaya başlar. Dr. Go Jung'un telkinleriyle bile intikam duygusunu bastıramaz ve organ mafyasına tıbbi bilgileriyle tek başına kafa tutmaya başlar.


Cross

Tür:

Medikal, Gizem

Oyuncular:

Cho Jae Hyun (Go Jung Hoon)

Go Kyung Pyo ( Kang In Kyu)

Jeon So Min (Go Ji In)

Cross

Yine ön yargıyla başladığım bir dizi. Yıllar önce izlediğim gençliğimin katili olan "Kadavra" filminden alıntı yapılmış olabilir diye düşünmüştüm. Malum gün geçtikçe uzak doğuda da artan Batı hayranlığı var. Türkiye kadar olmasa da Doğu Asya'da da Batı ile kültürel etkileşim hızla ilerliyor. Örnek vermeme gerek var mı? Peki ufak da olsa yine vereyim. Hemen hemen her dizide 'Oh My God', 'Sorry' kelimelerini duyuyoruz. E Kpop'ta da ingilizce şarkılar baya bir yaygın. Son yıllarda dizilerde cinsel içerik biraz daha kendini belli etmeye başladı. (DİPNOT: Japonya hariç. Japonya'da ne ararsan var. Ahlakın da ahlaksızlığın da zirvesini yaşıyor Japonya. 2. Dünya Savaşı'ndan sonra kendini hızla toparlayıp, bilimsel yönlü de olsa Amerika ile etkileşime girince edep ahlak da elden gitti tabi...) Elin memleketine laf söylüyorum da Kendi ülkeme hiç girmeyeyim en iyisi :) Ama dayanamayacağım bir örnek de kendimizden vereyim. "Fatmagül'ün Suçu Ne" dizisinin ilk sahnesini izleyebildiniz mi? Ben bakamadım ve arkadaşlarım da bakamamışlar, daha sonra göz ucuyla biraz bakayım dedim yine sonuna kadar bakamadım. Zaten yoğun tepkiler almıştı o sahne herkesten. Aile çoluk çocuğun izlemesini geçtim, koca koca insanlar izleyemedi. Neyse yahu nereden geldim ben buralara :) Kadavra nereden çıktı hem. Ne alaka. Hiç alakası yok bu dizinin Kadavra'yla......  Hımm hatırladım şimdi... Kadavra, benim Batı film ve dizilerine son noktayı koymama sebep olmuştu. Oradan geldim bu mevzuya. Tek benzerliği var Kang In Kyu, intikamını ilaç kullanarak almaya çalışmaktadır.

Cross