FROM FIVE TO NINE - Maya's Dream

Subscribe to KORE VE JAPON DIZILERI

FROM FIVE TO NINE

FROM FIVE TO NINE


(5'ten 9'a Beni Seven Keşiş)

Selam! Bir romantik komedi olan Japon dizisiyle yine geldim. Bayılıyorum şu uzak doğuluların dizilerine. Ayrı bir kültürün ayrı bir dünyanın kapılarını aralıyor bizlere. Hele ki mevzu bahis aşk olursa...Bir de bu aşk Manga'dan olursa.. Hmmm enfess! Yeme de yanında yat. Bir Manga delisi olarak mangadan uyarlanmış dizileri ayrı değerlendiriyorum.  Ama malesef bu dizi Manga'dan uyarlanmamış. Olsun yine de çok tatlılar. Paylaşmaya değer bir dizi olarak görüyorum ve sizlerin beğenisine sunuyorum :) :)

From Five To Nine

Tür:           Romantik Komedi
Oyuncular: Tomohisa Yamashita (Keşiş Takane Hoshikaw
                 Satomi Ishihara (Junko Sakuraba)


Konusu: Junko Sakuraba, özel yabancı dil kursunda ingilizce öğretmenliği yapmaktadır. Kariyerine New York'ta devam etmek ister fakat ailesi görücü usulü rendevu ayarlar ve bu kızımız randevuya gitmek zorunda kalır. Randevusu, daha önce bir cenaze töreninde komik bir şekilde karşılaştığı bir adamdır. Bu adam bir keşiştir ve çoktan kızımızı gözüne kestirmiştir. Ne yapıp edip bu kızla evlenmek ister. Junko'yu New York'a göndermek mi? Ne mümkün? Gözünün önünden bile ayrılmasına tahammül edemez.